JellyPages.com

-s-a-y-a-n-g-

SAYANG...Rindu nak dengar kau cakap cam tu.. Dah dua hari kau buat perangai. Kalau nak tegur, cakap. Jangan buat aku TERMALU. Bila aku malu, aku mulalah nak menyorok. Pastu kau kata aku lari dari kau. Haishhh.. Rungsing aku.

KALAULAH aku boleh cakap dengan kau, aku akan tanya. Kenapa buat aku macam ni? Kadang-kadang aku tengok kau macam tak nak tegur even kau pandang aku tapi kau tak ada respond. Aku pula naik pelik.  Kadang-kadang pula kau macam ok. boleh tegur, senyum. Maybe mood tengah okay ye.. Aku faham.. Mood berubah-ubahkan.. Hahaha..But why dua hari nie macam buang tebiat..?? Tapi satu je aku tak faham dengan kau ni, tak text, tak call.. Memang tak ada credit langsungkan. Tapi semalan elok pula kau ber"text" depan aku dengan member kau.. Tipu je kerja kau. Aku ni asyik kena tipu aje. Senang sangat ke nak tipu aku ni? Atau aku mudah percayakan kata-kata orang tuh?? Ohhh, aku sendiri tak tahu.!

Okay la.. Itu aje yang terlintas nak luahkan.. Hope esok lebih  baik dari hari ni. Selamat malam .. Assalamualaikum..

#tak guna pandai menipu-tak ada faedah.. dan tak guna pandai tapi tak reti nak hargai pemberian-NYA..
Hargailah sesuatu yang begitu bermakna... =D

No comments: