JellyPages.com

Thanks to ALLAH !

Assalamualaikum. Rasa bersyukur sangat sebab apa yang aku nak, aku dapat. Syukur atas nikamat yang Allah berikan. DIA memberi kemudahan kepada aku. First, semalam birthday aku yang ke-18. DIA masih memberi kesempatan kepada aku untuk bernafas di saat ni. Teringin nak makan KFC, abah belikan semalam. Nak beli perfume baru, tapi tak beli-beli juga. Last-last Along bagi present perfume! 

Hari ni, nak topup. Entah macam mana ada topup dekat dalam novel "Kekasih Halal" pun aku tak tahu. Rezeki la katakan. Malam pula nak tengok Tasha Manshahar & Syed Shamim. Yup! Aku dapat pergi tengok dekat Billion. 

Semua atas kehendak-NYA. Aku bersyukur sangat. Bila balik rumah, aku rasa sesuatu. Rasa apakah ini?. Rasa macam nak nangis pun ada. Entah la. Maybe terlampau terharu. Ini semua mainan perasaan. Apa-apa pun thanks to my sister sebab sudi nak bawa aku pergi Billion. Aku seronok sangat !



Ingatkan PEN.! Yelah suruh aku belajar lagi. Rupanya PERFUME.!

***************************************

Syed Shamim & Tasha Manshahar























 Nampak macam manja pula..





 Comel aje.!


Seronok dapat tangkap gambar bersama ^_^  



Nama kita sama kak.! 




#have nice day.! nice to meet you.

No comments: