JellyPages.com

pertandingan drama komsas

2/5/2012 [RABU]

Pertandingan drama komsas berlansung di Sekolah Tok Perdana. Membawa nama Kolej Vokasional. First time sepanjang sekolah aku ni dibangunkan, inilah kali pertama masuk pertandingan Drama Komsas ini. Tahun lepas Juaranya SMK Seri Samudera dan masih bertahan sampai tahun ini. Tak sangka aku. Budak class pandai. Semuanya boleh. Dapat pula jumpa Cikgu Hanizah. Rindu gila dengan cikgu. Rasa best gila bila dapat jumpa cikgu lama.

“Cikgu… Walaupun saya bukan dialiran sains. Tapi, saya akan buktikan yang saya tak salah buat keputusan bila saya masuk sekolah ini! Dan jangan hairan. Kerana budak vokasional bukanlah calang-calang orang. Jangan pandang rendah pada kami…”

Bila jumpa cikgu lama. Banyak soalan yang ditanya. Aku cuba berfikiran dengan terbuka. Macam kawan-kawan aku kata. Tak apalah..bila sekolah lama ada. Mestilah ada kawan lama sekali. Sayangnya. My bff tak terlibat.. kebanyakan semua budak sc1 aku rasa. Apa-apa pun congratulation  to SMK Seri Samudera. Anda memang BERBAKAT…

Tak ketinggalan sekolah aku juga. Sekolah aku dapat tempat kedua tau. Itulah aku cakap. Jangan pandang rendah. Budak vokasinal terror2 juga. Siap boleh dapat best actor tau.

Time drama ni memory paling best aku katakan. Dekat sekolah tak tegur pun. Bila time pertandingan baru nak tegur2. Pulang dengan kemenangan terasa tidak sia-sia tapak tangan aku ni kena pisau. Berbaloi juga. Hehehe.

Inilah peserta yang terlibat dengan Pertandingan Drama Komsas 

->GELANGGANG TOK WALI<-


Izdihar

Hazzique

Ikram ->best actor

Fahmi

Akmal Shafiq

Syafiq (Joe)

Samael

Syafiqah


Atiqah

Syamerul

Azmeer

Syafiq (Black)

Azimsalfiy (Bonzer)

Amirah

Natasya

special case
 Ashikin

 Sorry kalau ejaan nama salah yea..

# no one is perfect.. FACT!!



No comments: