JellyPages.com

n o t h i n g b e s t

Assalamualaikum. Lama betul dah tak update blog. Berhabuk dah blog aku ni.

Hari ni hati asyik rasa tak sedap aje. Tak tahu kenapa. Mungkin ada sesuatu yang nak terjadi. Minta-minta benda yang baik. Amin

Dalam pukul 12.30 tengah malam tadi aku dapat mesej, aku dapat interview SPA course nursing. Ikutkan hati memang nak pergi sangat. Sebab macam terjamin lepas aku belajar tu. But now aku kat KPM . Honestly aku cakap yang aku tak yakin dengan subject networking. Aku takut, but usaha aku tak seberapa molek pun. Haishh, tak tahulah. Apa-apaun pun aku kena cuba sebaik yang mungkin. Pasal SPA tu, kena tanya pendapat family. Kalau mak dan abah izinkan, aku akan cuba untuk balik pergi interview tu. 

Actually, entry kali ni  tak ada apa-apa pun. Just saja mengisi masa yang terluang sambil buat coding..huhu..

#marilah mencuba jadi yang terbaik dikalangan yang terbaik ... 
selamat malam..

No comments: