JellyPages.com

Friend forever

Assalamualaim.. Malam-malam ni layan youtube. Memang pergh ahh.. Terharu aku bila Mira buat video. Maybe bagi korang tak ada apa-apa. But for me, I aku suka sangat even 4.56 minit. 



Bila tonton video ni, memang teringat semua kenangan di VOKSMA. Saya bangga jadi pelajar VOKSMA. Rindunya nak makan dekat DM, pergi class malam, jamuan raya (banyak kenangan time ni), suasana dorm H7, iron baju.. Eh semua la.. Yang paling tak tahan time pergi subuh. Ingat lagi Mira sampai jatuh tangga gara-gara kelam kabut sebab ustaz dah panggil nama kat surau. Lagi satu pasal biawak. Rasa nak tergelak bila nak taip ni. Hahaha. Teringat time baru balik class, nak pergi makan kat DM, Noor nyanyi lagu Awie Rafael tetiba biawak keluar.. Kelam kabut Noor lari. Sebaik tak jatuh. 

Tapi itu semua jadi kenangan kita semau. Harap kita boleh berjumpa dan bergelak ketawa macam dulu ok..

Okay la.. Tengah nak prepare celebrate birthday roommate ni. Aku rasa start dari 1hb September ni, ramai gila birthday member aku. Tapi yang paling sadis aku tak dapat nak celebrate birthday budak kecik 15hb  ni.. So sad.

#sebelum tidur basuh kaki dan baca doa yea kawan-kawan :)

No comments: