JellyPages.com

Raya + Merisik = Enjoy -> Trial


Akhirnya dapat juga post untuk raya ni. Alhamdulilah. Malas nak cakap banyak sebab masa sangat cemburu dengan aku. Raya tahun ni rasa best sangat.. SANGAT-SANGAT BEST. Hope tahun depan kami sekeluarga dapat berkumpul bersama-sama lagi. Walaupun trial dah hampir. Tapi itu tidak membataskan aku untuk pergi beraya. Malam masih boleh study. Tapi rasa macam tak study juga. Sebab penat. Text kawan-kawan and then terus dibuai mimpi. First paper hari Selasa ni, 28/8/12, paper BM dan hari seterusnya BI. 30/8/12 pula Sejarah. Aku tak tahulah nak cakap apa bila sejarah ni. Tulis Sejarah hidup aku boleh tak?. Hehe. Break sekejap cuti Merdeka. Aku harap sangat-sangat aku dapat balik cuti Merdeka ni.

Wahai rakan seperjuanganku sekalian, aku doakan kita semua dapat menjawab semua soalan dengan mudah setelah kita berusaha. Dan di akhirnya kita akan memperolehi keputusan yang cemerlang. AMIN.

Setiap gambar mempunyai kenangannya tersendiri. Kenangan untuk diingati dan disemat di dalam hati.

bermaafaan di pagi raya

we're family



merisik 



after merisik



mengeratkan hubungan kedua belah pihak



keluar jalan-jalan 



raya di Slim River




Raya-raya juga.. Tapi keadaan tidak menjadikan itu alasan untuk kita tidak menduduki peperiksaan.

Tak lama lagi dah nak merdeka... Hargailah kemerdekaan yang telah Malaysia capai kini.


#gambar ada yang rosak.tapi masa dah tak ada. cukuplah dulu yea..







1 comment:

qila said...

wah2 banyak nye pic.alamak gmbar akk n ayie keluar pun ade..malu2.. :p hehe