JellyPages.com

berbuka puasa di Orient Star .. .

Hari ni satu family pergi berbuka puasa dekat Orient Star. Rasanya ini kali pertama untuk kami semua berbuka puasa di luar for this year. Alhamdulilah. Kenyang sangat sebab banyak sangat juadah yang disediakan. Paling sedaplahkan, sotong dia. Manisss dan tak berapa pedas. Lepas solat Maghrib aku datang lagi. Aku dapat makan rojak buah. Perghhh.. Memang sedap habislah. Tapi sayangnya buah mangga muda tinggal sikit sangat. sebai ada jambu batu. kira okay lah juga. dapat pual lepas tuh makan char keuw tiaw (eh tak tahu pula nak eja.. maybe wrong spelling nie). Time makan tu, teringat pula dekat kawan aku, Noor. Dahlah sebelum keluar tadi ada IM dengan dia sekejap. Hope kau dah dapat makan char keuw tiaw yea Noor. 

Aku nak upload sikit photos yang aku snap. Bukan nak buat kau jeleous. Cuma nak bagi kau tengok jerk Yot. Hehehe. (niat diperbetulkan).




time nie baru je sampai

*********************************








we are happily family

adik dah boring...













haishh..mana makanan adik nie??

handsome tau 




adik sayang mama!!




banyakkan?? sampai tak muat meja tuh..

of course lah yang depan tuh nasi aku..


 ******************************************************

on the way nak ke kereta.. time nie perut semua dah kenyang... alhmadulilah atas rezeki-Nya...






ikan abah...apatah name dia abah panggil...


say goodbye....



 ******************************************************

Time nie tengah boring dalam kereta sebab ada road block. JPJ , POLIS, KASTAM. PROTELA.. Semua ada. Motor banyak kena tahan. jalan jam... MEREKA SENTIASA MELAKUKAN YANG TERBAIK UNTUK KITA SEMUA...Betulkan?

apapun senyum =)


Sekarang dah masuk 17 Ramadhan, iaitu hari Nuzul Quran...
Semoga kita manfaatkan ramadhan yang bakal meninggalkan kita ini dengan perkara yang bermanfaat...
Assalamualaikum....


No comments: