JellyPages.com

SEPTEMBER ???

Assalamualaikum dan selamat tengah hari. Masih belum terlambat nak ucap Selamat Hari Kemerdekaan ke-57 tahun Malaysia. Hari ni dah masuk bulan September. So apa wish korang untuk bulan ni? Mestilah lebih baik dari bulan sebelumnyakan?


Cakap pasal bulan September ni, tak sabar tunggu mid sem break. Nak rehatkan diri, nak kumpul duit, nak melepak dan macam-macam la. Semua nak buat time tu. Yang pasti tak sabar sangat nak balik rumah. Dah sebulan lebih duduk kat college ni. Sangat la bosan. Bayangkanlah minggu lepas, aku duduk berdua je kat bilik ni. Sebaik ada movie and drama-drama korea. Layan sampai lebam la. Kiranya 24/7 ngadap laptop je. Bertambah la power spec aku lepas ni. Ini cuti merdeka tinggal 4 orang. Tu pun bosan jugak. Memerap je kat bilik. Aku tengok muka kau, kau  tengok muka aku. Mahu tak bosan. Haha. Lifeless gila sejak minggu lepas. Minggu ni mesti lagi tak ada feel nak belajar sangat sebab dah fikir rumah je. Excited nak balik. Huhu.

Hari ni jugak intake degree dah mula daftarkan diri. Seronok tengok orang dah sampai degree ni. Aku ni diploma pun macam nak mati nak score. Haish, degree lagi la hard sikit kan. So jangan main-main yea. Kalau aku ada rezeki, aku pun nak sambung ke degree. Doakan jela untuk aku. Yang baik tu datang dari Allah, yang kurang itu datang dari diri kita sendiri. Take note ok
..
Entri kali ni tak de nak cerita apa pun, just nak isi masa yang tengah bosan gila ni. Nak layan movie je pun bosan jugak. Haa, aku ada masalah ni. Ticket untuk dijual. Ada orang tak nak beli ticket dari Manjung-Kuantan sila pm aku la ya. Aku jual 50 ringgit je. Tarikh 16/9/2014. Hari Malaysia tu. So kalau nak beli rajin-rajin la yea.

Ok itu jela. Tak sabar mahu balik. Rasa macam nak balik kampong time hari raya je. Haha. Poyo je kan lagi 4 hari je. Sabar ok.


#SeptemberPleaseBeNIce
#HomeSweetHome
#SabarItuSeparuhDariIman
#CantWaitMidSemBreak

No comments: