JellyPages.com

Welcome J-U-N-E



Assalamualaikum. Selamat datang bulan Jun. Bulan terakhir untuk aku habiskan masa kat rumah tercinta. Lepas nie dah nak pergi sambung belajar. Jauh pulak tu. Hope aku tak bayak songgeh bila berjauhan nie. Maklumla, aku ni cerewet bab makan sikit. And aku berharap sangat yang dapat kawan kat sana. Aku keseorangan. Aduh, macam mana nak mulakan perkenalan@persahabatan? Kekok la. Aku ni dah la tak banyak mulut. Wooh, mesti orang ingat aku ni sombong sikit. Need some tips. Mana tahu boleh digunakan ke. Hehe…

Semalam hari terakhir aku bekerja. Sekurang-kurangnya aku dapat tengok semua orang sebelum aku pulang J okay lah tu. Sempat minta maaf dengan achik tu, dengan semua orang la. Tapi semalam  bukanlah hari terakhir sebenarnya, achik dah bagitahu awal-awal, kalau dia sesak-sesak nak pakai orang. Dia akan call aku. So ada jugak la income aku dalam bulan 6 nie. Kalau ada rezeki tak kemana. Insya’allah. Achik tu pun siap pesan kalau aku cuti sem tak ada kerja, mai datang kerja. Terharu sebab achik tu sudi nak pakai aku lagi  ^_^

macam nilah aku... 
So sebulan yang masih ada nie, kena guankan sebaik mungkin. Aku ni satu boring pun tak isi lagi. Dalam sebulan nie jugak nak settlekan semua. Medical check-up , cop-cop semua dokumen. Hope dapatlah aku settlekan. Dengan nak cat rumah? Itu sebab mak yang nak. Tak ada kerja, pagi-pagi aku cat lah pagar rumah tu. Tapi catnya masih tak dibeli lagi. Abah beli cepat sikit. Kalau ada mood aku terus je cat. Tak ada mood, jangan cakap la. Nak bangun pun malas rasanya.!







Aku penat gila jaga anak sedara yang bermacam-macam kerenah ni. Enough for today. Time to rest!! .

#macam manalah mak dan ayah kita jaga time kita kecik-kecik yea?

Hargailah pengorbanan mereka terhadap kita dulu hingga sekarang dan seterusnya… J

No comments: