JellyPages.com

hapenning habis...


memang tak terkata best nya...jalan-jalan dekat Lumut bersama member-member dorm.. 
BEST SANGAT lah... tapi..lambat juga aku tunggu budak-budak ni semua datang .. dekat SEJAM aku tunggu.. sebaik aku bawa adik aku.. kalau tidak.. matu kutu aku sorang-sorang kat sini.. hari ni agak ramai juga dekat jety lumut.. yelah.. cuti sudah habis.. rabu semua sudah mula bekerja dan anak-anak pula sudah kena melakukan rutin macam biasa.. iaitu PERGI SEKOLAH.. memang hilang tension buat add math sudah selesai.. tapi bila balik ni.. kena hadap add math semula.. nasib la.. kata pun pelajar.. macam tulah kan..

tunggu budak-budak tuh sampai.. aku dengan adik pergi jalan-jalan.. dan makan... haha.. keropok udang saja yang mampu makan.. lepas tu.. lepak dekat jety.. perghh.. memang banyak maksiat.. astagfirullahalazim.. istifah banyak-banyak.. maksiat tu...




selepas sejam.. baru mereka sampai.. kita orang bukan terus makan.. tapi masih dalam keadaan menunggu someone.. siapakh dia??? budak lelaki class member-member aku tu lah.. haha.. see... rapat kan diorang.. aku class lain.. lagi pun.. budak class aku tak akan mampu nak datang macam diorang... ada kereta lah katakan.. untung lah..















perut aku mula lapar.. tak makan apa-apa lagi dari rumah ni.. jangan main-main..nanti aku makan kamu semua pula .. so aku ajak pergi KFC.. huhu... memang port biasalah.. KFC menanti kami.. makan biar perut kenyang.. baru balik rumah.. kan??






 bila perut dah kenyang.. baru boleh jalan jauh sikit.. SIKIT saja.. pergi dekat expo... wany ,iera beli cincin ukir nama.. orang ada duit.. dan wany belikan untuk shee satu.. wany tak sampai hati tengok shee nak tapi tak ada duit.. kena faham.. shee duduk jauh.. ni cuti pun dia duduk rumah makcik dia.. sementara iera, wany dan shee beli cincin ukir tu.. aku dengan zura pergi pusing-pusing satu expo.. haha.. semua benda kami belek.. tapi tak beli pun.. tak apalah.. dapat cuci mata pun jadilah... dari tak dapat apa-apakan..

dah penat jalan-jalan.. iera call pakcik bas 1Malaysia.. sebelum call tu.. siap pilih siapa yang nak cakap.. haha.. wany dengan volantury nak cakap.. bila dah call.. sekali pakcik tuh kata dia dah ada dekat stesen bas.. semua kelam kabut.. takut tertinggal bas.. siap pesan dengan pakcik tuh suruh tunggu kami yang tak tahan. kau ingat kau artis nak suruh pakcik tu tunggu..?? tapi kami sempat juga ke stesen bas.. kami jalan saja tau.. tak lari pun.. betapa pantasnya kami jalan usah ditanya.. masing-masing susah hati.. haha... aku lah paling takut..sebab first time naik bas sendiri.. tak pernah  dan tak tahu acam mana nak naik bas... 




 

  

 



  















naik saja bas tuh.. aku terus tanya.. boleh berhentikan aku dekat jejantas.. sebaik pakcik tuh kata boleh..alhamdulilah.. lepas tuh.. semua ambil sit masing-masing.. dan aku tak habis-habis nak snap picture..walaupun bas dah gerak.. kami masih active bergambar.. haha...











































dan akhirnya.. aku sampai ke destinasi.. dah sampai rumah lah katakan.. bye-bye bas 1Malaysia... best sungguh naik bas...



sebabkan first time naik bas.. aku agak excited... see.. tiket tu pun ak nak snap.. haha...






No comments: