JellyPages.com

TrAgiS .. ..

Hari tuh..ada berlaku accident dalam pukul 1.30 ptg..hari tidak dpt diingatkan kembali...dalam perjalanan nak letak beg kat dewan makan..kawan saya..satu sekolah..satu kelas...satu block..satu dorm..kalau boleh semua nak satu...haha...kawan saya nie senang hati betul time tuh...saya hanya jalan belakang dy jerk..dy nyanyi lagu 'BILA AKU JATUH CINTA'..ala nyanyia sape tuh..(xtaw sape penyanyi dy)..tetibe...dy mengelupor lary...ingat kn longkang nk lalu kt DM tuh pecah kew..almaklum larh..longkang tuh ad nmpak retak2 ciket..haha...tp bkn pasal longkang...tp pasal dy nampak BIAWAK...haha...kalau boley rakam..nak jerk saye rakam..haha...bile masok DM..saya dgn kawan saya lagy satu nie xhabis2 gelakkan dy...mmg dy touching larh jugak time tuh...smpe meleleh2 air mate gelakkan dy punye pasal..dlm pale otk dok ingt kn mcm mane dy mengelupor jerk..tgah nyanyi tetibe lary kelam kabut..huhu... ayt terakhir sebelum dy diam dan megelupor
BILA AKU JATUH CINTA ....................??
bkn biawak nie..cume spesis nie larh jugak..

lepas tuh da xad da..sbub da jatuh cinte dgn biawak larh kate kn..haha...terus x terkata..haha...jatuh cinte ng pkwe boley plak berkata2 ..haha..
ini pown ak teringat sbub kt tb3 tady ak dgor lagu nie..tros teringat tragedi yang menimpa kawan baik aku sorg nie..


No comments: