JellyPages.com

04o7**** itulah kita ...


4/7

Hanya engkau di hati ini...


.... Semoga kau tenang di sana bersama orang yang beriman dengan-NYA.. Tiada apa yang dapat aku  ucapkan lagi.. Namun kau tetap masih segar dalam ingatan aku. Sudah 3 tahun pemergian kau dan sudah 3 tahun juga hubungan kita ini terputus. Tapi sikit pun aku tak lupakan kau. Aku selalu doakan kau dan aku nak buktikan pada kau yang aku boleh berjaya sebab aku terima cabaran kau. Aku selalu terbayangkan kalau kau masih hidup. Sudah semestinya aku tidak seperti ini. Aku terima qada' dan qadar Allah kerna yang terjadi ini semua atas kehendak-NYA...


mawar ku~


.... Minggu depan aku nak pergi Gerik bersama kawan-kawan. "dia" dan "dia" pun ada. tapi aku tidak ada "dia".   Tapi aku tahu kau selalu teman aku dalam tidurku. Aku tahu tu. Mungkin aku rindu akan kau, sampai aku termimpi-mimpikan kau. Sampai aku bangun lewat nak ke sekolah. 7.20 pagi baru aku tersedar dari tidur. Kelam kabut  aku dibuatnya. Dan hari tu pula sejuk saja. Seperti kau ada dengan aku, sejuk mata memandang kau. Tapi itu semua dulu bukan lagi sekarang. AKU SEDAR ! ! !...

***

.... Mood Ramadhan. Lagi berapa hari saja nak puasa. Tak sabar pula nak puasa. Aku harap sangat aku dapat puasa dengan sempurna untuk tahun ni. Bila ingta raya, confrim ingta trial. Maybe tahun nie tak ada istilah raya. Confirm orang hantar text ingatkan SPM je. Macam time PMR dulu, spoil jerk. Tapi nak buat macam mana. Aku nak improve kan diri aku la. Aku nak start belajar macam form 3 dulu. Biarlah aku tiada teman dekat bilik prep tuh tapi cicak masih ada. Hehehe. Tapi jangan pula member aku pergi kunci dorm. nanti aku nak tidur dekat mana pula. Buat naya saja.



study..study !!!



.... Cukuplah  sampai sini. Nanti puasa rasanya tak update blog da. Busy la katakan. Huhu. Okay. Assalamualaikum...



#Semoga kita dapat jalani ibadah puasa untuk tahun ini. Sesungguhnya ajal tidak mengira waktu dan usia.

No comments: