JellyPages.com

[2011]

Banyak perkara baru yang aku belajar tahun nie.. dan macam2 perkara yang berlaku tahun nie yang xpernah aku sendiri lalui..hmm..bunyi mmg macam menarik..pahit manis tawar pahit kelat.. semua ada larh..
Yang paling penting..aku belajar hidup di asrama..siapa sangka..aku berjaya jugak duduk di asrama selama setahun..walauppown ramai yang kata asrama tuh macam NERAKA..aku x nafikan dan aku x mengiakan..sebab ak da rase mcm mane dok asrama tuh..mmg susah sikit larh..dgn rokol kdg2 smpe koi 2 3 pagi..sape thn..pastu esk nk skolah mcm besa plak..hmm..tp..kat asrama jugak larh semua perkara tuh berlaku..
Pergaduhan..persahabatan..dan yg x akn aku lupa..tahun nie jgak aku rasa yg punya rasa itu..hehe…[fikir sendiri larh]
Persahabatan
Dy nie mmbe dry skola lme ak..cume ak xpenah knai dy jenis mcm mane..tp dkat skola lame..mmg owg xske dy..sbub dy suke bwk hal sndry..hmm.lebih kurang mcm tuh larh…plus plak jenis xbnyk ckp….tp bile skola bwu nie..ak xsngke plak ak satu kelas n satu dorm dgn dy..katil plak sebelah2…dlm aty ak ad jugak kutuk2 dy time mula2..yela..xknai lgy..owg ckp xkanai maka xcinta..kn2..??tp ad jgak larh ak gdoh ng dy..and ak ase dy taw larh dlu ak BENCI dy..tp tuh dlu..skunk ak dan dy da bff pown..haha…siapa sangka..owg yg kite benci tulah  yg jady kawan baik kite…haha…bdak skola lame ak suke perli2 ak bile ak dgn dy..hmm..ak nk buat ap.. tp ak epy…walaupown depa perli ak..dpa jugak xpercaya yg sikap dy mcm tuh…skunk nie.. ak harap ak dan dy boley jady bff smpe bile2..insya’Allah..tapi ak nak jgak ng mmbe skola lme..kite ttp bff yea..??hmm..

4 comments:

Anonymous said...

sdih nye ak bace :(

Atikah Zulkafli said...

hurmmmm....

Atikah Zulkafli said...

Sedih ak bace ...lagu background pon ad peranan nye jugak ..hehe

natasyadillahmad said...

hehe..xyah nk sedih2 sgt larh..ak da tukar lagu da... smile okay =)